هزار امید دارمو ، هر هزار تویی

نقش پنهان

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸ ب.ظ



آه، ای مردی که لب های مرا

از شرار بوسه ها سوزانده ئی

هیچ در عمق دو چشم خامشم

راز این دیوانگی را خوانده ئی

 

هیچ می دانی که من در قلب خویش

نقشی از عشق تو پنهان داشتم

هیچ می دانی کز این عشق نهان

آتشی سوزنده بر جان داشتم

 

 گفته اند آن زن زنی دیوانه است

کز لبانش بوسه آسان می دهد

آری، اما بوسه از لب های تو

بر لبان مرده ام جان می دهد

 

هرگزم در سر نباشد فکر نام

این منم کاینسان ترا جویم بکام

خلوتی می خواهم و آغوش تو

خلوتی می خواهم و لب های جام

 

فرصتی تا بر تو دور از چشم غیر

ساغری از باده هستی دهم

بستری می خواهم از گل های سرخ

تا در آن یکشب ترا مستی دهم

 

آه، ای مردی که لب های مرا

از شرار بوسه ها سوزانده ئی

این کتابی بی سرانجامست و تو

صفحه کوتاهی از آن خوانده ئی!


  • ra nafas

نظرات  (۱۷)

  • دختر همساده
  • خوش اومدی گلم رمز بده بیاد.
    خوش اومدی عزیزم.
    رمزت؟
  • صبـورـانـه ...
  • همه ی پستات چون رمزیه نمیدونم چ نظری بذارم (:

    عزیزم یه سوال. ارایشگاه که رفتی واسه ی مو و آرایش هزینش چقدر شد؟ 
    اخه این هفته عروسی داریم میخوام اگه هزینش زیاد نمیشه برم آرایشگاه
  • شهرزاد عرفانی
  • این شعر مال کیه بانو؟؟
    پاسخ:
    فروغ فرخزاد عزیزم
    سلام عزیزم.
    میشه رمزتو بدی؟:)
    عزیزم مرسی که رمزتو بهم دادی:*
    خوندمت...
    امیدوارم روزات پر از آرامش و بدون استرس باشه:)
    بلاگفا که ادامه های پست های قدیمیمو باز نمیکنه.
    رمز ِ دو پست آخرم 1700 هست....
    پستای قدیمم یا حذف شده یا ادامه هاش خراب شده.
    اوم آره خوبه..
    من که لطیفه رو از همه بیشتردوست دارم.
    روز خوبی داشته باشی بانو.
    سلام خانومی.
    اره والا دقت کردی وقتی آدم بدبیاری میاره همش پشت سر هم میشه؟
    اهوم بی آبی سخته منم اصلا نمیتونم یه روز دوش نگیرم حتی تو چله ی زمستون.خخخخ.
    سلام عزیزم ممنون از حضورت انشالله شماهم زودی به هم برسین
    براتون بهترین ها رو ارزو میکنم توکلتون به بالاسریه باشه اون بخواد
    همه چی حله براتون دعا میکنم
    عشقتون لبدی عزیزم
    سلام
    مویوم رمز می خوام لطفا😊
    سلام میشه به منم رمز بدید ؟

    سلام عزیزم خیلی خوبه که یه دوست جدید پیدا کردم 
    رمز بی زحمتتتتت :P :)) 

    میشه منو به دوستات معرفی کنی ؟
    سلام عزیزم 
    از دوستای سارینام
    دوست دارم بخونمت
    اگه تو هم دوست داشتی بگو تا رمز بده بستون کنیم
    سلام
    الان به من رمز عکس تعلق میگیره عایا؟؟
    سلام شعرهاتون واقعآ دلنشینه ، شاید نخواد رمزه بده مگه زوریه :) ندشون
    عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی