هزار امید دارمو ، هر هزار تویی

دلتنگی

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۵۷ ب.ظ

زی زی و معشوقه دلم براتون تنگ شده

  • ra nafas

نظرات  (۶)

رمز جدید رو میدی یا خصوصیه؟

منم....

اره عزیزم امکانش هست.اما سونوگرافی که خیلی راحته..
اما فکر میکنم اولش قرص بده که پریودت تنظیم بشه.نگران نباش تو دردسر نیموفتی.حالا چند روزی صبر کن اگه پ نشدی بعد برو.
  • دختر همساده
  • من قربون تو برم که دل تنگی...
    عزیزم چند روزی نبوده..
    الانم اومدم چند روز هستم باز یه غیبت طولانی در پیشه :)

  • دختر همساده
  • آقا من الان فهمیدم خدا نکنه از کجا اومد.. با تچکر ^_^
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخ خداروشکر خوبی همیشه خوب باش  آجی
    عزیزمممم
    فدای تو دوست مهربون و بامعرفت
    پاسخ:
     قربونت برم خوبی عزیزم؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی