هزار امید دارمو ، هر هزار تویی

برای تو که نیستی

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ق.ظ

خوابم نمیبره  تو نیستی که باهات حرف بزنم که حداقل اگه دلم نمیاد که از خواب بیدارت کنم فقط نگات کنم  من فقط میتونم اروم دراز بکشم اروم و بی صدا چند قطره اشک بریزم و چند بار بغضمو قورت بدم و بنویسم از نبودنت فردا روز توست اما من حتی نمیتونم  بهت  کادو بدم یا شاید با نگاهی بهت نشون بدم که تکیه گاهم و مرد منی  نشون بدم که  اولین و اخرین مرد و عشق زندگی منی  دساتو لمس کنم یبارم شده بی فکر به دوباره دور شدنمون تو اغوشت نفس بکشم عزیزم دلم  دوست دارم

  • ra nafas

نظرات  (۲)

  • من یک معشوقه هستم ...
  • واااای دختر تو چقدر غصه میخورییی
    اصلا به این چیزا فکر نکن....از زندگیت لذت ببر نذار این تفکرات بهت غالب بشن...
    حالا اینهمه ادم شوهراشون پیششونن چی میشه مثلا؟؟ ما چون دوریم واسمون ارزش داره و چیز خاصیه
    اینقدر خودتو داغون نکن که وقتی هم بهش رسیدی افسرده و داغون شده باشی و از طراوتت هیچی نمونده باشه

    عزیزم تو دیگه داری خیلی خودتو عذاب میدی اینقدر غصه نخور امیدوارم همه چی به زودی درست شه.

    من قبل از عید40 شب دعای معراج نذر کرده بودم سر شب سی ونهم نذرم براورده شد توهم 40 شب دعای معراج بخون ایشالا که

    خدا خودش دلتو اروم میکنه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی